23 Şub 2009

Yeni Bir Haftaya Başlarken

Arzu Aygen ve Ülfet Aygen'in "Beyaz Unsuz ve Şekersiz Hamurişleri" adlı kitabını ne vakittir kaybetmiştim. Nihayet annemlerde buldum. Bulur bulmaz da bir iki tarif deneyeyim istedim. Kitapta hamurişlerinin hepsi tam buğday unu, yulaf unu, çavdar unu ile yapılmış. Şeker yerine ise pekmez ve bal kullanılıyor. Rafine hiç bir ürün yok. Tuz bile doğal; deniz tuzu. Üstelik kitapta bütün tarifler çok detaylı anlatılmış. Yemek yapmaya yeni başlayanlar bile çok rahatlıkla başarılı olabilirler.Ben bu kitaptaki tarifleri çok severek yapıyorum çünkü gerçekten doğal ve lezzetli şeyler çıkıyor ortaya. Çocuklar için de çok faydalı üstelik.. Zamane çocuklarını doğal tadlara ne kadar çok alıştırabilirsek o kadar iyi diye düşünüyorum.Kitaptan denediğim iki tarifi sizinle paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok: